JellyPages.com

Wednesday, June 6, 2012

anonymous

assalamualaikum ^_^
hai semua..selamat petang. hehehe...tadi yudha ade ajak gi jog..memule mmg smgt nak pegi. janji pkol 6..tpi dah 6 suku...macam malas pulak nak pegi. hehehe..cian kau ye yudha. kalau aku rajin...aku jog la dengan kau. hewhewhew >_< . lagipon kat luar tu panasnye...bukan main lagi. macam nak terbakar pon ade...haish ! bole dikatekan 3 hari duk hostel ni. mandi peluh jugak lah aku dibuatnye. 

ok2...malas nak merepak panjang2 kan...well, pasal anonymous kali ni. hurmmm...xdela, slalu mereka yang comment blog2 ni...kalau letak detail boleh x? letak lah muke ke...name ke, kan senang. kan kan? senang aku nak tau sape tuan empunye. and lagi satu...anonymous ni, kalau comment mesti keje nak sakitkan hati org...nak burukkan org, hine, kutuk, macam2 ag la. eh ! apesal tak letak detail sndri...ckp terang2 kan sng. letak lah name.. "Cik Siti Wan kembang" "Angelina perasan Jolie", xpon letak name sebena. ha ! itu lagi bagus...lagi berani. wa tabik sama lu bro kalau lah comment blog org letak detail sndri...brani x? 

anonymous ni penakot sgt ke ekh? oooouuhh...tau takot. tpi kutuk kutuk, hine sesame islam..sesame manusia tak tkot? anonymous ni dah perfect sgt ke? dah mulie sgt ke? taraf anonymous ni setanding rasulullah kite ke? sedangkan Nabi Muhammad pon tak pernah hine mereke yang hine dye..tpi anonymous ni brani pulak nak kutuk. aku xde pulak kacau hidup anonymous, porak perandakan hidup anonymous, tabur fitnah ape ke pasal anonymous...tpi setiap kali aku bukak blog nak tgok org bg comment...setiap kali la anonymous bagi kate2 celaka..kata2 haram beliau. kalau sakit hati..kenape bace blog aku? tak payah lah kan mengade nak bukak, rajin pulak tuh bace setiap entry yang aku post. so, disebabkan sakit hati dengan kata2 sial anonymous...aku pon delete la. tpi, aku xde nak tnjukkan kat org ape yang anonymous kate kat aku...aku delete secare senyap dan ikhlas. anonymous ... xkan lah tatau nak bersopan camne? nak berbudi bahasa cmne? xpenah skola ke? ke..mak ayah dah penat2 baya yuran..anonymous ponteng pulak? 

hish ! aku berkobar2 sgt nak tau sape lah anonymous nih yang sebena...anak perdana menteri? anak raja? xkan lah sampai nak hide kan detail kan? haish ! ade tau satu care nak buat...kalau kite nak comment..wajib letak name sendri dan blog..mean, org yang hanye ade blog je leh comment..tpi cmne ekh? kn sng cmtu...xdela hati aku ni nak sakit je kan? haaa ! lagi satu...anonymous ni bukan sorg je, tpi berorang-orang. laki, perempuan, pondan, pengkid...semua ade. haish ! x sgke anonymous ni ade pelbagai manusia. yucks ! kdg2 blog org lain pon jadi mgse anonymous. bodoh jugak anonymous ni kan? and sgt penakot! chicken ! ayam aku dulu xdela penakot cam kau...

to anonymous...please be brave keyh? berani kerana benar...takot kerana salah. right?

1 comment:

  1. Sori la,jangan marah,harap awak xdendam.mintak maaf eh... :D

    ReplyDelete