JellyPages.com

Tuesday, May 1, 2012

3D Design

Assalamualaikum !!
Morning y'all. hewhewhew....dah solat subuh lom? alhamdulillah. amin >_< . pagi sungguh ye aku bangun hari ni dan begitu bersemangat aku nak update blog. haha ! ntah...mybe mood tu da ade kot. agaknye la. agpon bosan jugak pagi2 ni xde buat ape2 an? bek update blog yang dah lame tak terupdate ni. byk jugak story mory nak cerita...tpi yang len uh malas arh. malas nak pikir...kngn2 biar kngn. dah lupe dah pon...hehehehe. aku cume nak cerita pasal life aku jew...

pasal 3D Design...haaaa!! dah due hari asyik tido pkol 5 pagi nak siapkan bnde alah tu pnye pasal. hari khmis ni kena hntar. tpi smpi skang tak siap2 ag. aku keliru malah buntu cmne nak selesaikan masalah. chewaah! ayat novel. hewhewhew >_< kami gune dawai, plastesin dan plaster of paris. buat sculpture beetle yang telah di design2 jadi abstract sikit. nanti dah siap aku tnjuk an la. kompom lawa. hewhewhew.


waaaahhh ! rajinnye aku an ? an? an? hehehehe...kenelah rajin. ag pon aku group leader bebeh. mean I'm da bigg boss! weeeeee..wuuuuuu.. hehehe. groupmate aku 2 orang jew. Ammar dengan Yudha. ouh...Yudha uh daripade indonesia tpi pro gile cakap melayu. mksod aku die sgt fasih berbahasa melayu. tpi loghat indon dye tetap ade. Ammar pulak orang malaysia la kan...dye daripade kedah.


haaa! ni lah Pratama Yudha. tu name penoh dye. begitu bersungguh ye buat kerja. aku up markah korang. hewhewhew...


ni lah Ammar. hewhewhew....borak je keje. gelak je keje. xpe2...aku akan up jugak markah sebab kau paling banyak buat kerja, hehehehehe..

gambar2 di sebalik tadbir











hewhewhew. rajin x kami rajin kan? hehehe


tgok ! aku siap buat collage taw! hehehe

Terima Kasih sgt2 ! hari ni kena siapkan semuanya!

No comments:

Post a Comment