JellyPages.com

Sunday, August 26, 2012

salam lebaran

assalamualaikum ^_^
weeeeee...dah semggu raya baru nak ucap. ape da! eh eh! aku dah ckp la...post kt bwah ni. kan kan? urmmm...hehehe...aku post ucapan ramadhan je. raye tak. kuikuikui :-P senanye tak de mende pon aku nak cite pagi ni. hummm...tahun ni merupakan tahun yang sangat membosankan. pade aku la...xde bnde yg menarik pong  =_=" TETAPI! dengan hadirnya onggila tuh dalam hati aku...baru lah nmpk pelangi nye. heeeeeeeeee. hari2 aku ceria je...gelak je. dengan dye gelak...teringat dye gelak. dah serupa orang gile angau da. haish! siyes aku cakap...dah lama tak se-HAPPY mcam  ni. dlu dengan yang lain xdela happy sgt...stakat suke-suke je, bole hilangkan snyi ckupla... (jahat >_<) tpi yg ni, hummmm...bukan stkat hilangkan snyi...hilangkan segala masalah. hehehehe...waaahh! hebatkan kalau orang dah angau gile de gempak nih. malu la nak cerita banyak2 pasal dye kt blog nih...kang dye bace. ^_^

okay...pejam celik pejam celik...aik? dah nak hbs blaja da? weeeeee woooooo .... pastu degree bebeh! tapi tapi kan...hummmm, sem kali ni aku rase cam malas gegile nak buat keje. bnyk assignment aku tangguh kan. bile dok tangguh-tangguh makin lame makin banyak, pastu pening kepala otak nak buat. tatau nak buat mane satu...nak buat ni, yang tu kene hanta esok? nak buat yang tu...yang lain pulak kene hanta hari ni. kenapakah jadi begini? eh hello! bukan sebb berCINTA keyh? sebelom declare ag dah malas gegile. mase cuti sem hri tuh...siyes tak ready nak smbung sem...rase macam nak tangguh je. tpi nnti mama dengan papa marah, mau mengamuk macam singa. dah la yuran mahal...beribu. hummmm...so xnak hancurkan impian mama dengan papa aku pong smbung jela. tpi tula...virus MALAS menguasai diri ini. tak mampu ntok aku melawannye. (ecececeh..ayat novel >_<) dengan bulan puasanye lagi...laaaaagilah malas kan sebb lapa, pastu asyik nak tido je. ish3...anak dara ape lah pemalasnye tahap maksima. ni kalau mama tau aku dok tangguh keje, 7 hari 7 malam dok bising kt telinge aku. pot pet pot pet...kang tak memasal bende2 yang lepas diungkitnye balik. tmbah ag 7 hari 7 malam lah jawabnye mama non-stop bebel. pening pening!

hummmm...takutlaaaa result nnti tak memuaskan. aku takut kene REPEAT!! kecewa mama dengan papa kang. ish! xmo xmo...xmo tgok papa dengan mama kecewa. lagi2 mama...hummmm. insyaallah dalam  minggu ni aku akan habiskan semua kerja-merja aku dengan cepat dan lengkap...xmo dah tangguh2. software yang aku tak download akan ku download secepat yang mungkin ^_^ ehehehe...aku igt mggu nih xnak balik rumah sebb nak siapkan kerja...tpi mama soh balik sebb merdeka. hummmm...kompem dkt rumah aku mane buat kerja. lagi2 raye ni kan? haaaaa! tetamu sane sini datang menziarah...mmg tak menang tangan lah aku. dengan nak siapkan assignment, nak layan tetamu lagi...nak kemas rumah, basuh baju..sidai baju, lipat baju. sume2 la yang berkaitan dengan kemas rumah. kalau ade mase lapang...aku nak buat kerja cmne? internet mane ade...kalau ade, dok berebut dengan bangla tuh (adik lelaki aku) macam dak kecik. tension jugak aku dok rumah...tak leh nak pikir ape sbb byk bnde nak buat dkt rumah. kang kalau tak kemas rumah...mau bising mama, bole satu bndar dengar suare mama pot pet pot pet. oh pening =_="

dkt campus ni laaaahhh aku bole buat kerja dengan tenang, sebab kemudahan internet ade..laju pulak tu. heeeeee...sebb tuh la malas nak buat kerja. online je keje nye yang paling RAJIN, nak buat assignment bapak segala MALAS ade. haish haish! eh! dah nak exam tau dak?! leh tolong focus? bgi tumpuan 100% pade kerja. tu...twitter dengan facebook mane ade kaki nak berjalan. =_=" sat gi ade kelas pkol 2, malam tadi bru siap keje...hri ni kene hanta. tgok..betapa troknye aku kan? hummmmm...chow! nak buat kerja malam tdi...ade sikit je tak siap. bye!

No comments:

Post a Comment